شماره تماس: 09166228323 - 09165265638

تزئینات راه پله با جذاب ترین ایده ها (قسمت اول)

در طراحی دکوراسیون داخلی خانه های دوبلکس، راه پله ها از ابتدایی ترین عناصری هستند که، در معرض دید قرار دارند. به همین دلیل در طراحی دکوراسیون داخلی به تزئینات راه پله ها نیز باید توجهی ویژه داشت. امروزه با استفاده از رنگ ها، بافت های متنوع و متریال های گوناگون می توان ایده های جذابی در رابطه با تزئینات راه پله ارائه داد. که در ادامه نمونه ای از آن را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

تزئینات راه پله

ایده ای ساده و در عین حال جذاب جهت تزئینات راه پله


یکی از ساده ترین و در عین حال جذاب ترین ایده برای تزئینات راه پله، استفاده نمودن از گیاهان طبیعی است. این گیاهان علاوه بر ایجاد احساس آرامش و حضور در طبیعت، می تواند جلوه بصری بسیار خاصی را نیز ایجاد نماید. به تصویر بالا نگاه کنید؟ این راه پله در نهایت سادگی با استفاده از نوعی گیاه رونده، تزئین شده است. اما زیبایی ظاهری بسیار خاصی را ایجاد نموده است. استفاده نمودن از این تزئینات راه پله یکی از بهترین ایده ها جهت طراحی داخلی به سبک مدرن است.
اما به راحتی می توان با استفاده از گیاهان رونده، راه پله ها را در دیگر سبک های معماری نیز تزئین نمود. از مزیت های این نوع تزئینات می توان به هزینه مناسب تهیه گیاه اشاره نمود. از طرفی تضاد رنگ سبز و طبیعی بودن گیاهان با متریال های مختلف جهت ساخت راه پله ها، می تواند این ایده را کاملا خاص و لاکچری نماید. اگر نمی خواهید از این گیاهان رونده استفاده نمایید. یا اینکه فضای مناسب جهت استفاده از آن ها را ندارید. می توانید در پاگرد راه پله یک گلدان بزرگ از گل های طبیعی قرار دهید. این ایده در نهایت سادگی می تواند در زیباسازی ظاهر راه پله بسیار موثر واقع شود. به همین دلیل در صورتی که به گیاهان و حضور در طبیعت علاقه مند هستید. می توانید از این ایده ها در تزیین راه پله ها استفاده نمایید.

سایر بخش ها: