شماره تماس: 09166228323 - 09165265638

ایده ای برای طراحی زیر پله گرد (قسمت اول)

طراحی پله گرد یکی از جذاب ترین ایده ها جهت طراحی دکوراسیون خانه های دوبلکس است. پله های گرد از  زمان های بسیار دور مورد استقبال قرار گرفته اند. زیرا ساده ترین نوع پله گرد نیز از جذابیت منحصر به فردی برخوردار است. همچنین مزایای بسیار زیادی که این پله ها دارند، موجب کاربرد فراوان آن ها شده است. اما طراحی زیر پله گرد یکی از موضوعاتی است که در استفاده از پله های گرد باید مد نظر داشت. به همین دلیل در ادامه قصد داریم شما را با ایده ای برای طراحی زیر پله گرد، آشنا کنیم.

ایده ای جذاب جهت طراحی زیر پله گرد

در برخی از خانه ها فضایی برای داشتن خلوتی دنج و یا گفتگویی دو نفره بدون حضور دیگران نیست. مگر آنکه از فضاهای خصوصی خانه مانند اتاق خواب ها استفاده نمایید. از طرفی فضای زیر پله یکی از فضاهای بدون استفاده در طراحی دکوراسیون داخلی شناخته می شود. در صورتی که طراحان حرفه ای از کنار این فضاهای بدون کاربری، به راحتی عبور نمی کنند. دغدغه نبود فضایی دنج در بخش خانوادگی و عمومی خانه ها در کنار فضای بدون استفاده زیر پله ها می تواند موجب ایده ای جذاب در طراحی دکوراسیون داخلی شود.

به تصویر بالا دقت کنید. در این ایده طراحی زیر پله گرد باعث ایجاد فضایی دنج در بخش عمومی خانه شده است. بسیاری از افراد فکر می کنند برای طراحی زیر پله گرد، نیاز به صرف زمان و هزینه بسیار زیادی است. در صورتی که در این ایده با استفاده از میز و صندلی مناسب، به راحتی برای فضای زیر پله کاربری مشخصی تعریف نموده است. از طرفی می توان با استفاده از لوسترهای آویزان، یا چراغ های دیواری و همچنین نورهای مخفی روشنایی مورد نیاز این فضا را در سهولت کامل تامین نمود. که در این ایده از لوستر آویزان استفاده شده است.

سایر بخش ها

در صورت تمایل این مقاله را دوستان خود به اشتراک بگذارید.

Share on telegram
Telegram
Share on pinterest
Pinterest
Share on whatsapp
WhatsApp
Share on print
Print