شماره تماس: 09166228323 - 09165265638

ایده ای برای طراحی زیر پله گرد (قسمت سوم)

طراحی پله های گرد با عرض زیاد یکی از انتخاب های جذاب، در طراحی داخلی خانه های مجلل و بزرگ است. معمولا استفاده از این پله ها می تواند شکوه و عظمت یک فضا را چندین برابر کند. به همین دلیل است که در طراحی ویلا، خانه های بزرگ و بناهای مجلل به وفور از پله های گرد استفاده می شود. اما یکی از موضوعات مطرح شده در این طراحی، فضای نسبتا بزرگی است که در زیر پله گرد باقی می ماند. که می تواند موجب کاربرد بیشتر این فضا شود. امروزه ایده های جذاب بسیار زیادی برای طراحی زیر پله گرد ارائه شده اند. که در ادامه به بررسی یکی از این ایده ها می پردازیم.

ایده ای برای طراحی زیر پله گرد(قسمت سوم)

ایده ای برای طراحی زیر پله در خانه های بزرگ و مجلل

معمولا پله های گرد در خانه های ویلایی و بزرگ با عرض بیشتری طراحی می شوند. این موضوع موجب می شود که فضای زیر پله ها نیز بزرگ تر شود. به همین دلیل عدم استفاده  از این فضا می تواند به عنوان یک ضعف در طراحی دکوراسیون داخلی خانه محسوب شود.

طراحی زیر پله گرد می تواند علاوه بر افزایش کاربری فضا، در زیبایی و ظرافت طراحی داخلی نیز موثر باشد. به همین دلیل است که امروزه استفاده از این فضا از اهمیت بالایی برخودار است . ایده های زیادی برای آن ارائه شده است. یکی از ایده های طراحی زیر پله گرد، استفاده از فضای زیر پله به عنوان یک فضای نشیمن خصوصی است. به تصویر بالا نگاه کنید. در این تصویر از فضای زیر پله به عنوان یک نشیمن خصوصی و برای گفتگوهای دو تا سه نفره استفاده شده است. این طراحی می تواند بدون ایجاد شلوغی در فضا و در نهایت ظرافت کاربری مشخصی برای زیر پله تعریف کند.

سایر بخش ها


در صورت تمایل این مقاله را دوستان خود به اشتراک بگذارید.

Share on telegram
Telegram
Share on pinterest
Pinterest
Share on whatsapp
WhatsApp
Share on print
Print