شماره تماس: 09166228323 - 09165265638

مزایای پله چوبی ساخته شده با ترموود

چوب از جمله متریال های بسیار پرطرفدار و محبوب در حوزه دکوراسیون داخلی می باشد. که امروزه در تمامی سبک های معماری از آن استفاده می شود. با وجود نقاط قوت استفاده از پله چوبی که در مقاله مزایای استفاده از راه پله چوبی به آن اشاره شد ، نکته قابل توجه در رابطه با این متریال عدم مقاومت آن در برابر حرارت و ضعف بالای آن در برابر رطوبت است. به همین دلیل بسیاری از افراد نسبت به استفاده از پله چوبی در طراحی داخلی خانه تردید دارند.

با توجه به پیشرفت چشمگیر تکنولوژی امروزه متریالی از چوب وارد بازار شده است که از مزایای بسیار زیادی نسبت به چوب طبیعی برخوردار است. این متریال ترموود ها هستند. که امروزه سر و صدای زیادی در حوزه دکوراسیون ایجاد نموده اند. به همین منظور در ادامه قصد داریم شما را با مزایای پله چوبی ساخته شده با ترموود، به طور کامل آشنا کنیم.

مزایای پله چوبی ساخته شده با ترموود

مزایای پله چوبی با ترموود

  • ترموود ها از جمله متریال هایی هستند که از وزن بسیار پایینی برخوردار می باشند. به همین دلیل است که می توان به راحتی در هر ارتفاعی از پله چوبی ساخته شده با ترموود استفاده نمود.
  • طول عمر ترموود ها بسیار طولانی تر از چوب های معمولی است.
  • از طرفی ترموود های چوب های حرارت دیده ای هستند که از مقاومت بسیار بالایی در برابر حرارت و رطوبت برخوردار می باشند. بنابراین پله چوبی ساخته شده با این متریال را می توان به راحتی با استفاده از طی شستشو داد.
  • تنوع بالای بافت و رنگ از دیگر مزایای ترموود ها می باشد.
  • عدم رطوبت درون ترموود ها مقاومت آن ها را در برابر باکتری و قارچ ها افزایش می دهد. سطح مرطوب چوب های طبیعی بهترین محل برای رشد قارچ و جلبک ها می باشد.
  • همچنین امکان نفوذ حشرات و موریانه درون این چوب ها، تقریبا غیرممکن است. در صورتی که چوب های معمولی به دلیل رطوبت بالا و وجود حفره روی سطح چوب محل مناسبی برای نفوذ موریانه و حشرات می باشند.

اگر علاقه مند به استفاده در راه پله های چوبی در محل زندگی یا کار خود هستید ، پیشنهاد می کنم مقاله انواع پله چوبی را مطالعه کنید تا با این نوع از پله ها بیشتر آشنا شوید.

در صورت تمایل این مقاله را دوستان خود به اشتراک بگذارید.

Share on telegram
Telegram
Share on pinterest
Pinterest
Share on whatsapp
WhatsApp
Share on print
Print