شماره تماس: 09166228323 - 09165265638

مزایای استفاده از راه پله چوبی

امروزه استفاده از راه پله چوبی در تمامی سبک های معماری مرسوم می باشد. این پله ها در هر سبک می توانند به خوبی با دیگر عناصر موجود در فضا هماهنگ شده و جذابیت خود را حفظ نماید. به همین دلیل است که پله های چوبی از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار می باشند. از طرفی این پله ها از مزایای دیگری نیز برخوردار می باشد. که موجب شده از آن در طراحی داخلی به وفور استفاده گردد. به همین منظور در ادامه قصد داریم شما را با مزایای پله چوبی بیشتر آشنا کنیم.

پله چوبی

مزایای راه پله چوبی در طراحی داخلی

1. این پله ها از نظر زیبایی شناختی تاثیر بسیار زیادی در افزایش جذابیت فضای داخلی دارند.
2. از راه پله چوبی می توان علاوه بر محیط های مسکونی در فضاهای اداری و تجاری نیز استفاده نمود.
3. از دیگر مزایای پله های چوبی می توان به وزن سبک آن ها اشاره نمود. بنابراین در صورت استفاده از این پله ها در طبقات زیاد، می توان بدون نگرانی بابت وزن بالای پله ها، از پله چوبی استفاده نمود.
4. چوب ها دارای بافت های متنوعی هستند. که می توانند با چوب مبلمان و یا دیوارپوش ها هماهنگی ایجاد نموده و موجب جذابیت بیشتر فضا شوند.
5. تنوع رنگی چوب ها موجب شده تا به راحتی بتوان، پله های چوبی را با رنگ های متنوع مورد استفاده قرار داد.
6. قابلیت تطبیق پذیری پله های چوبی با کفپوش ها از دیگر مزایای آن ها است. که موجب جذابیت بیشتر فضا و منحصر به فرد کردن فضای طراحی شده می گردد.
7. از طرفی می توان نرده هایی با همان متریال را نیز به همراه آن مورد استفاده قرار داد. که استفاده از این ترکیب در سبک سنتی بسیار مرسوم می باشد.
8. چوب ها از جمله متریال های طبیعی هستند که، استفاده از آن ها می تواند در ایجاد احساس آرامش در فضا موثر باشند.