شماره تماس: 09166228323 - 09165265638

دلایل انتخاب کف پله چوبی

از آنجایی که تنوع در متریال های مورد استفاده در ساخت پله ها، بسیار زیاد است. خیلی از افراد نسبت به انتخاب متریال جهت طراحی و ساخت پله ها تردید دارند. به همین دلیل نمی توانند به درستی جنس پله ها را مشخص نمایند. یکی از محبوب ترین و پرکاربردترین متریال های استفاده شده در طراحی پله ها، چوب است. کف پله چوبی می تواند زیبایی منحصر به فردی در فضا ایجاد نماید. به همین منظور در ادامه قصد داریم شما را با دلایل انتخاب پله چوبی، بیشتر آشنا کنیم.

دلایل انتخاب پله چوبی

چرا از پله چوبی استفاده کنیم؟

پله های دوبلکس علاوه بر برقراری ارتباط میان دو طبقه، تاثیر مستقیم در زیبایی و جذابیت دکوراسیون داخلی خانه دارند. به همین دلیل متریال و طراحی آن ها از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد. پله های چوبی از تنوع بسیار بالایی در طراحی برخوردار می باشند. از طرفی مزایای این پله ها موجب شده تا انتخاب مناسبی جهت طراحی پله های دوبلکس شناخته شوند.

مزایای استفاده از کف پله چوبی

  • طبیعی بودن متریال چوب، موجب می شود تا پله های چوبی احساس آرامش بیشتری در فرد ایجاد نماید.
  • تمیز کردن و نگهداری از این پله ها، کار بسیار آسانی می باشد. زیرا با استفاده از  یک دستمال نمدار  می توان این پله ها را نظافت نمود و دیگر نیازی به شوینده های شیمیایی نمی باشد.
  • پله های چوبی به دلیل تنوع بالا در طراحی و خاصیت چوب، قابل استفاده در تمامی سبک های معماری می باشند.
  • از طرفی پله های چوبی از دوام و مقاومت بسیار بالایی برخوردار می باشند.

برای اطلاع از سایر مزایا مقاله مزایای استفاده از راه پله چوبی را مطالعه کنید.

ایمنی کف پله چوبی در دکوراسیون داخلی

از آنجایی که تمامی ویژگی های پله چوبی مانند اندازه، ابعاد، اتصالات و … بارها در آزمایش های مختلف مورد بررسی قرار گرفته است. به جرأت می توان گفت که پله های چوبی از ایمنی بسیار بالایی برخوردار می باشند. از طرفی احتمال سقوط و یا لیز خوردن روی این پله ها بسیار کمتر از پله های سنگی و فلزی است.

در صورت تمایل این مقاله را دوستان خود به اشتراک بگذارید.

Share on telegram
Telegram
Share on pinterest
Pinterest
Share on whatsapp
WhatsApp
Share on print
Print