شماره تماس: 09166228323 - 09165265638

پله پیش ساخته و انواع فلزی آن

پله پیش ساخته در نماهای مختلفی به کار گرفته می شود. محل قرار گیری آن در بیرون از ساختمان یا در سالن های ورودی و داخلی می تواند به تعیین مصالح به کار رفته در آن کمک کند. در این مطلب درباره مصالح فلزی خواهیم گفت.

انواع فلزی پله پیش ساخته

با توجه به اینکه این نوع پله چه کاربردی خواهد داشت، و در چه محلی نصب می شود، مصالح مختلف در طراحی آن استفاده می گردد، اما معمولا مصالح فلزی بهترین کارآرایی را در نما بیرونی دارند.

پله پیش ساخته فولادی

این پله از ورق 6 میل فولادی تهیه می شود. طول پله حدود 70 تا 130 سانتی متر است. با توجه به ارتفاع محل مورد نظر تعداد پله ها مشخص می شود. نصب این پله بسیار راحت و آسان است و در دکوراسیون داخلی و خارجی می توان آن را اجرا کرد. طراحی این پله به دلیل انعطاف پذیری فلزات محدودیتی در چرخش آن به سمت راست و چپ وجود ندارد. 

پله فلزی
انواع پله فلزی

پله پیش ساخته استیل 

بهترین متریالی که می توان پله پیش ساخته را با آن به اجرا درآورد، استیل است. استیل به دلیل درخشندگی و براقیت خود جلوه و زیبایی زیادی به فضا می دهد. جزو پله های ایمن به حساب می آید، و در طراحی پله پیچ با اطمینان خاطر به کار گرفته می شود. در محيط هایی که رفت و آمد زیاد است وجود این پله ضروری است، زیرا تمیز کردن آن بسیار آسان است، و دائما درخشش و پاکیزگی محیط به چشم خواهد آمد.

 استیل ضد زنگ پایه ساخت این پله است و اندازه کف هر پله را می توان بین 30 تا 40 سانتی متر قرار داد. طراحی این پله دقت و جزئی نگری بالایی نیاز دارد، به همین خاطر مجریان این نوع پله جزو متخصصین و ماهرترین افراد هستند. دوام و مقاومت پله استیل باعث شده در نماهای خارجی و فضاهای بیرونی انتخاب مناسبی باشد. قیمت  این پله با متریال استیل به ابعاد کف و طرحی که انتخاب می شود بستگی خواهد داشت.